10.
január

angyal

haltor  |  Szólj hozzá!

 

 

Tegnap felkelt a világ
ott voltál a végén,
Kiáltottam, nyultam feléd.

Lassan, de elfordultál,
mélyen a semmibe nézve,
megtagadtad létezésem,

Nézem lépésed, s illatod
széttépem elhagyott ruhád
gúnnyal köröttem a csillagok.

ezután, elfelejtettem
kik kezembe tettek rég.
felejtsem arcod?

Ragyog rád a nap,
de nem látlak ,mert vak vagyok,
ki vagy te igazán,viharként tombolo.

Egy évezred, mig nem  nézel,
de csak egy perc neked,
a távolságot megtagadod.

Nézel, s engem figyelsz,
ó én balga lény, könyörgök
feledd halandó hörgésem.
Nem érzem  lényed, felettem
fényes égben , ott élsz.
Elveszhetek, s nem  értékes 
lelkem, de szeretni  tud,
általad lett emberi lény.

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://cantus.blog.hu/api/trackback/id/tr553535418

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása